Blackout

Huhuhuhu..ari ni aku g keje pakai baju n tudung tak bergosok..sebab letrik xdok sejak 2 pagi lagi..mujur tak nampak sgt kedut2 baju tu…

And mlm tadi ada event best jugak lah..ade kucing yang selalu dtg rumah , dah selamat melahirkan anak, kat depan rumah aku..alhamdulillah..bulat2 anak dia..harap2 aku ni senang gak nak beranak nanti ..mcm kucing tu…actually kucing tu kucing Dr. Donny tapi sebab aku rajin melayan n bagi mkn, kucing tu dah lekat kat umah..tapi Dr. Donny sayang betul kucing tu, so dia akan amik bawak balik lah nanti kucing tu n her kittens…ada aku letak gambar2 kucen tu kat bawah..

Poko melahirkan anak lebih kurang 8.30 mlm, 26 Ogos

7.45 am ( 27 Ogos 08) Comelnye!Sebelum g keje aku belek2 anak kucing dulu

Mami Poko syg betul dgn anak dia….risau je bila aku pegang

Kecik2 dah pandai posing

Sayang anak emak

1 Comment

  1. ani said,

    September 3, 2008 at 2:13 am

    he…he…kucingnya lucu banget…,sukses terus deh buat karyanya.


Leave a Reply

