Latest baby…Nikon SLR D60

Alhamdulillah..tak sangka angan2 aku tercapai dgn begitu cepat, 30 Ogos 2008..hehe hadiah harijadi ke?tak jugak coz aku n En. Fly berkongsi2……asalnye tak terfikir nak beli dalam masa terdekat nih…tapi setelah aku dgn En. Fly bermusyawarah.., we say..what the heck..beli jelah..hehe…orang yang tak minat fotografi mesti kata kitorang ni membazir je…aku pun memula rasa mcm berat jugak nak beli tapi bila fikirkan minat, minat mengatasi segala2nya…

Kat bawah ni gambar detik2 before our latest baby, Nikon D60 dibawa pulang ke rumah from Bp Mall…

Display rack..tapi ni yang Olympus..
Ayok..dah letak atas meja….Hmm…Nikon best ke..Canon?
Nikon..Canon..Nikon..Canon…salesman rekemen Nikon sbb katanye lagi user friendly..
Nikon akhirnya…testing menembak kat kedai makan di Carrefour BP

Yang lucunya..balik rumah je berebut2 aku dgn En. Fly nak gunakan Nikon D60 ni..bereksperimen..byk lagi nak kena belajar ni..nak baca manual, berpinar mata..and lens dia until 55mm je..maknanye nak amik gambar jauh2, cam gambar burung di langit, tak dapatler..jadi mcm gambar biasa je..akan datang bila ade rezeki, nak grab lens yang cecah 300mm…harga dia paling murah pun RM900!Huhuhuhu….silap2 tak beli jugak nanti..

Ok nanti aku download hasil “tembakan ” aku n En. Fly yang kami amik sekitar rumah kami n rumah mak…

Leave a Reply

