Coti (lagi)

Ari ni aku coti lagi..saje amik cuti nk rehatkan badan…hmm..takde cite ah 2-3 hari ni..lagipun byk betul work load..sempena Hari raya Aidiladha yang menjelang tiba Catlina ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semua kwn2 & pengunjung blog ini yang beragama Islam…

Oh ya..terbaru..maybe ujung bulan ni Catlina ke Terengganu (na na na na Ganu kite..) , untuk auditing ladang kat sana tapi…rasa mcm tak larat pulak nk jalan jauh2 ni…peyut dah beso ni..terasa berat bdnku ini hehehe..tgk lah mcamane nanti, kalau larat, pegi…tak larat, minta ganti org lain ler…(hmm..boleh pegi ke..kan banjir..)..tapi menarik tu untuk photoshoot kat sane hehehe…g Pasar Payang , makang nasik dagang, gi jalang -jalang pastu g beli kepok Losong…muahahaha..

& lagi satu..to Dr Dodon & Itukz, kite g jalan2 ke ujung negeri Johor, Sabtu ni okessss??kertas kerja dah approve!!!yeayyy! yeayy!!!jalan2 & amik gambo!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: