Homework from kak ina KL..tag lagiii…

Huhuhu..sebab dah janji nk jwb tag…kene lah buat ye tak..lembu dipegang pada tali, manusia dipegang pada janjinyer..sori ye kak ina..terlambat coz sy pun dah lupe sape yg tag sy nih hehe…

Tajuk Tag: Tag gmbr kawennn….

Mula menjadi housemate/roomate pada 3 Jun 2006…..setelah 6 tahun bercintan cintun ting toing toing!!!hehe..

setelah 2 tahun kawennn..kini bakal dikurniakan baby (Su baby kata Ultramir & Ultralif)..alhamdulillah..moga tahun baru 1430H akan lebih berseri..

awal2 dulu mama ku penah ckp, agaknye sebab mung ni sokmo mandulkan kucing dgn anjing sbb tulah mung lmbt dpt anak..ish..mama niπŸ™‚..dah keje kite , nak buat mcmane..huhuhu..itu semua ketentuan tuhan..kite manusia cume merancang..ye tak?

13 Comments

  1. CuTeMiUt78 said,

    December 30, 2008 at 4:41 am

    nice je.. gambo kawin tu.. oh catlina bulan june 2006 erk.. akak bulan july 2006 gak.. heh..heh.. tapi akak bunting pelamin.. ha..hah..hah..hah..

  2. Rafizah Nordin said,

    December 30, 2008 at 5:00 am

    alalalaaaa encem & tomey je pasangan perantin nih… kite perantin june 2000…

  3. Azie said,

    December 30, 2008 at 5:26 am

    kawaii nyer diaπŸ™‚ semoga perkahwinan ini akan kekal ke akhir hayat..insyaallah..bertambah seri lg dgn kehadiran bb ..tahniah ya

  4. Tukang cerita said,

    December 30, 2008 at 5:53 am

    cantik bangat…

  5. CatlinaFly said,

    December 30, 2008 at 6:57 am

    akak cute miut: sy bukak blog akak tapi takde chatbox..ke..sy yg tak leh bukak?heh..lat sebulan je rupenye kite ye..kak fizah: alalalala…maluuu..(sambil kedip2 mate wink!wink!) eheh! kak azie :amin!!!tukang cerita: ala ala ala..ish..kedip2 mate lagi hehe..akak jgn smpi sy tag akak lagii hehehe tapi kalau akak nak buat, leh gak..up to you..:)

  6. BabyAlden&Mama said,

    December 30, 2008 at 7:15 am

    huuhuu.. catlina nampak ayu gitu.. tp ngan cg.fly still macho cuma.. cam ada pertambahan ekonomi sikit.. baguii la gitu, nampak cam ada yg punye.. hikihikk..sy pn berusaha ni.. tp nak boroikan husband haahaa.. biar org x pandang2 jeling2.. sysss! jgn gitw kat dier.. :phmm, nampkny saya paling bongsu ler ni kan… nov 2006 huuhuu perasanny akuuu

  7. yong said,

    December 30, 2008 at 7:57 am

    adoi..bila tgk entry ni..teringat rupanya den pun ado kena tag ni jugak..tak buat2 lagi…lupo!!!!!πŸ™‚

  8. CatlinaFly said,

    December 30, 2008 at 9:13 am

    sekali sekala layan tag ni best jugak ek yong & itukz..itukz, buatler jugak…

  9. en_me said,

    December 30, 2008 at 9:44 am

    kalah mawi – ekin sehhh.. ehehe

  10. Puan Gee said,

    December 30, 2008 at 9:49 am

    selamat thn baruthanks singgah blog Isinggah le selalu yer…neway…tahnniah …tak lama lg nak smbt org brπŸ˜‰

  11. jane said,

    December 30, 2008 at 10:26 am

    salam ziarah catlina,eh eh….kita pes taim sampai umah catlina ni tau. ada banyak kambing ek. kita suka kambing…..boer plak tuh!

  12. Ultramama said,

    December 30, 2008 at 11:04 am

    Ultramama & family was there!

  13. dZana said,

    December 30, 2008 at 12:53 pm

    lepas bersalin tu..kene jaga bdn.. jgn sampai kembang…sikit2 tak pe..hikhikhik…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: