Kad Untuk Ultramama & Ultrayah,Photobook E-ein dah sampai….

Happy Birthday Ultramama!

Buat Ultramama, Happy Birthday yang ke..err…leh ke bgtau umur hahaha…,semoga mung panjang umur & murah rezeki sokmo , nati buleh belanja adik mung sefamili ni πŸ™‚ jangan sedih2, Insya Allah Ultrayah akan cepat sembuh…jumpa raya nanti!

Get Well Soon Ultrayah!

Buat Ultrayah (abang iparku, ayahnye Ultramir & Ultralif), semoga cepat sembuh….jaga kesihatan k, banyak2kan berehat & minum air masak(pesanan dari doktor haiwan!!ngeh ngeh hehehe..)…kami sekelurga mendoakan kesejahteraan Ultrayah!

PhotobookPhotobook E-ein dah sampai petang tadi…projek serampang dua mata ni, pertama untuk koleksi peribadi gambar2 E-ein & kedua, jadi sampel photobook bagi KedaiGambarKami, kepada yang berminat, klik sini –> KedaiGambarKami. TQ

16 Comments

  1. Abiey69 said,

    August 12, 2009 at 6:06 pm

    memang demo kreatif dalam berniaga

  2. mummyseri said,

    August 13, 2009 at 12:36 am

    ermmm best jugek..
    cantik photobook eein tu..

  3. cik ct payung said,

    August 13, 2009 at 1:01 am

    salam perkenalan

    terima kasih ats kunjungan anda.
    ni i buat kunjungan balas.
    peminat fotografi rupanya….
    πŸ™‚

  4. ** Perfect Love ** said,

    August 13, 2009 at 1:05 am

    wallaaaaa
    syoknya ada photobook tuπŸ˜‰

  5. mummy_ayu said,

    August 13, 2009 at 1:20 am

    windunya e-ein…comelnya photo book e-ein…nak jugak….

  6. zura@iwan said,

    August 13, 2009 at 4:17 am

    cantik arr….bestnya kalu pandai buat sdiri…

  7. CatlinaFly said,

    August 14, 2009 at 1:43 am

    abiey: tq..:) abiey tok se tempah ke?hehehe (sempat lagi tuuu..)

  8. CatlinaFly said,

    August 14, 2009 at 1:43 am

    mummy seri: ape lagi..jom!:)

  9. CatlinaFly said,

    August 14, 2009 at 1:43 am

    cik ct payung : tq buat kunjungan balas…

  10. CatlinaFly said,

    August 14, 2009 at 1:44 am

    perfect love: mmg syok..jom ler buat jugak!πŸ™‚

  11. CatlinaFly said,

    August 14, 2009 at 1:44 am

    zura@iwan: buat photobook dgn sy pun ok ape :)huhuhu ..promote jgn tak promote!

  12. CatlinaFly said,

    August 14, 2009 at 1:45 am

    mummy ayu: email sy utk quotation penuh k..

  13. miemiey said,

    August 14, 2009 at 1:03 pm

    kl nk tempah berapa rgt yer??lawa laa..

  14. U-jin said,

    August 15, 2009 at 3:20 am

    cantikler foto eein tu….cute banget

  15. CatlinaFly said,

    August 15, 2009 at 8:43 am

    miemiey:email sy k

    catlina7@yahoo.com

  16. CatlinaFly said,

    August 15, 2009 at 8:43 am

    u – jin: hehe jom ler tempah utk sim[pan gmbr anak2 n familiπŸ˜€


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: