Jom jemur tilam di pagi hari!

Pagi2 lepas antar E-ein ke umah pengasuh, aku balik ke rumah semula…sebab, nak jemur tilam dan toto. Tilam yang kami guna utk co-sleeping kat ruang tamu… Oh, bukan sebab E-ein kencing ke muntah ke ape…Malam tadi lepas dia bgn minum susu kul 11 malam, aku pun tidurkan dia.Nampak gaya mcm nak tido dgn gaya gosok2 mata tu .Sekali, aku pun terlelap sekali… kul 12 aku terbangun. E-ein takde kat sebelah aku. Rupa2nye dia dok main botol spray air yang aku letak atas sofa..Basah lencun bhgn tilam dgn toto kat kaki aku.Rupa2nye dia pandai bukak(pulas) penutup botol spray dan dia tuang air tu atas tilam.Dengan seluar2 dia basah lencun..aduhai..nakalnye anak mama ni!

Gambar Hiasan Ihsan:www.flickr.com

8 Comments

  1. February 4, 2010 at 1:44 am

    hahaha…e ein dh pndi buat keje tgh2 mlm..lps ni ape plak projek dia..

  2. CikMin said,

    February 4, 2010 at 1:54 am

    abis la…dah mcm2 akal si e-ein ni ye…

  3. February 4, 2010 at 1:54 am

    ehhehhehehenakal sunggohsian mama dia kene usung tilam pagi2..(bahan bukti ke tu?) weekkekek..teringat zaman DSI kene tahan..:-D

  4. CatlinaFly said,

    February 4, 2010 at 2:02 am

    qis: ha ah tu lah, mujur dia tak panjat sofa atau meja, kang jatuh pulak (dah pandai memanjat2 sekarang nih!) ..haih..sy mengantuk sgt mlm tadi tak sedar dia bgn main sorang2…

  5. CatlinaFly said,

    February 4, 2010 at 2:02 am

    cik min: hihihi mujur air paip je dlm tu kalau dicapainya botol jus hihihi dihurung semut kang hehehe

  6. CatlinaFly said,

    February 4, 2010 at 2:03 am

    rose: hehehehe…nak amik gmbo tilam sendiri, dah buruk lak kih kih kih..kena beli tilam bar lah nanti..dah nipis dah tilam lama ni !🙂

  7. zazap'z said,

    February 4, 2010 at 2:31 am

    hehe..baik punye projek e-ein ye..ekekeke

  8. CatlinaFly said,

    February 4, 2010 at 2:33 am

    zazap's: mujo tak disiramnnye mama dgn abah dia yang dah terbongkang tido hihihi


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: