Amukan E-ein!

Ade budak mengamukkk!Lariiiik!

Aku call tok mak E-ein siang tadi, katanye E-ein asyik nak meradang je..risau gak aku, ingatkan sebab tak nampak mama dan abah dia, tapi rupa-rupanya….

..
..
..
..
..
..

Dia mengamuk sebab tok mak tak kasi dia merayau2 sesuka hati dlm rumah, maklumlah rumah tokmak byk barang dlm gobok yang pintu dia E-ein dah pandai bukak katup, takut brg2 tu jatuh timpa E-ein pulak..hehe nakalnye anakku ini..missshhh E-ein mmmuaaah!

Gambar minggu lepas..suke main celup2 tangan dlm cawan!
Rindu her after waking up face…

7 Comments

  1. Miss Q said,

    March 22, 2010 at 11:20 pm

    oesh senang hati main celup2 tangan

  2. CatlinaFly said,

    March 22, 2010 at 11:42 pm

    qas: itu kalo tak dapat, ngamuk jugak tu..sejak masuk setahun ni, mudah benar mengamuk..takleh salah sikit🙂

  3. March 23, 2010 at 12:03 am

    tumpang cuci tangan dalam cawan kot hehehehe

  4. chugie said,

    March 23, 2010 at 12:59 am

    amboi.. nakal nye anak dara sorang ni..

  5. March 23, 2010 at 3:08 am

    rafiq skang pon suke ngamok bila dia kita tak bagi ape dia nak main..kdg2 menggeletar badan dia sbb marah sangt..huhuhcutenye e-ein bangun tido..shium skit..ehehhe..cat, kita dah join contest..kategori B..nnti jenguk2la ye

  6. March 23, 2010 at 7:49 am

    mia pun suka celup tgn dlm cawan..org suruh minum dia g celup pula

  7. Intan said,

    March 23, 2010 at 11:09 am

    Aaaa aunty pon nak lariiiii lah …ekeke :DHe he…amuk pon amuk lah e-ein, totap comel momel!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: