E-ein + Amir + Alif = kecoh kecoh kecoh

Tgklah gelagat sepupu sepapat bertiga ni masa kat kampung tu ari…baru tiga orang, dah kecoh rumah mama tok dgn ayah bah, berlari sana, berlari sini, termasuklah si E-ein ni ha…..kalau tambah lagi sorang dua, roboh rumah agaknya hahahaha(nasib baik umah batu kih kih)…

Mana lagi kuyu?Amir ke E-ein?

Susah betul nak amik gmbr budak beriga ni..ade je yg nak melarikan diri…

Ha…tgk ,kan tak redi jugak…abang Amir je yang dah tgk kamera!

Ingin mengabadikan kenangan terindah anda?
Kami bersedia merealisasikan impian anda!
KedaiGambarKami-Johor | Melaka | KL | N9 Family Photographer
Photobook & Poster Printing juga ada di sini!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: