Cuti rehat ,taking care of E-ein

Sedang bercuti…E-ein tak sihat.Dia tak demam tapi selsema dan batuk yang dah 3-4 hari belum baik2..malam tadi dia batuk2 sampai termuntah..so I’m taking leave today…

Tgh tido tu…mama dia ada nak wat keje jap..harap2 dia tak terbangun sampai mama siap!nak tau mama E-ein ada projek apa?tunggu ye😉 dah siap nanti akan ku postkan kat sini😛

Oh ye, sambil2 tu jenguk2 lah sale kat bawah ye..mana tau berkenan..

Cute Umbrellas and baby leg warmers for sale!

10 Comments

  1. Ain said,

    July 6, 2010 at 2:21 am

    hopefully e-ein cepat sembuh….cuba la sapu minyak aromatherapy cat…bagus untuk legakan batuk….

  2. mummy_ayu said,

    July 6, 2010 at 2:47 am

    ala siannye e-ein demam yer..makan ubat & get well soon dear!!

  3. July 6, 2010 at 4:12 am

    moga e-ein cepat2 sembuh ye

  4. gee ryder said,

    July 6, 2010 at 4:15 am

    get well soon e-in..aqeel pn kalo kena batuk mesti lama.kalo dmm bese kejap je

  5. July 6, 2010 at 4:52 am

    wahh apela projek hush hush ni yee😉

  6. CatlinaFly said,

    July 6, 2010 at 4:00 pm

    kak ain: tulah kak, dah lama dia batuk and selsema ni…sy beli salap (balm)mcm vicks tapi tuk kanak2..

  7. CatlinaFly said,

    July 6, 2010 at 4:01 pm

    mummy ayu: ubat dah 2 kali gi klinik9lain2 doktor)..tak rasi kot..tak baik2,.huhu..kalau demam, biasnye bila ubat dah habis, dah baik..tq for ur wishes

  8. CatlinaFly said,

    July 6, 2010 at 4:01 pm

    rose: macih rose dan rafiq..

  9. CatlinaFly said,

    July 6, 2010 at 4:01 pm

    gee:betul tu..agaknye s ebab budak2 tak pandai nak hembus hingus dan buang kahak mcm kita..

  10. CatlinaFly said,

    July 6, 2010 at 4:02 pm

    zety; tungguuuu…;)


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: