Jangan pandang bawah meja….hiiiihiiiiihiiiii

Sejak cecah setahun lebih ni, E-ein memang suka gayakan baju2 dan tudung aku.Pastu diseret ke sana sini, dipakai, diposing depan cermin, dan yang paling sadis,last-last sekali, dia kesat meja atau lantai dgn baju/tudung aku.

sape nama E-ein?

SAYA!!!

Ada makhluk di bawah meja……uuu takut tak?lariiiiiiiikkkkk!!

11 Comments

  1. kakchik said,

    July 21, 2010 at 2:29 pm

    hahaha… comelnya e-ein tapi macamana boleh dok kat situ?

  2. Miss Q said,

    July 21, 2010 at 10:54 pm

    punya labuh tudung kau ni, nakkk… warak2.. kih3p/s: Ina, setahun 2 bulan aritu kena pg klinik timbang ke? Doc akn bg ubat cacing ye? QZ lps cucuk umur setahun x pegi2 dah..

  3. rynas said,

    July 21, 2010 at 11:44 pm

    wakakakak…ingatkan makhluk apa tadi. labuh betui tudung tuh..leh buat baju

  4. Fiza Nordin said,

    July 22, 2010 at 12:24 am

    wahhh sgt bijak e-ein…mane sempat je la dok kesat meja & lantai yek…comelnye dia…sejak dia lahir mmg dah geram sangat dgn pipi labuh dia tu…klu ade dpn mate maulah pipi tu kene gomol dgn untie pija ni…

  5. ezan said,

    July 22, 2010 at 12:40 am

    hahahha.. sama ngan sarah. suka sgt pakai tudung mummy dia. bila ezan kata nak jalan je sure dia yang lari dulu cari tudung. harap2 pakai tudung sampai besar la ek.. geram sgt tgk pipi eein tu… muahxs sket!

  6. July 22, 2010 at 2:27 am

    makhluk tuhan paling comel la e-ein ni

  7. chugie said,

    July 22, 2010 at 4:07 am

    amboi e-ein.. makin mbam bila pakai tudung tu!sama lah perangai cam fatin.. bila dpt pakai tudung, terus ke cermin n say "antek"..

  8. Wan Anie said,

    July 22, 2010 at 10:07 am

    comel jerk, ok lah u nak gak ein pakai tudung….

  9. kak ina kl said,

    July 22, 2010 at 10:30 am

    ala comelnya e ein..rajinnya buat borwnies..sape yg makan..kamu ker ataupun e ein

  10. Liza said,

    July 22, 2010 at 5:15 pm

    comelnya e-ein.. Adam pun suka pakai tudung walau boy. ahaks.

  11. July 28, 2010 at 3:45 am

    wekekkekek…lucu sungguh e-ein masa ni🙂


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: