Big M…

Big M?Adoih…aku dah terjebak dgn Big M ni rasanya….dulu kalau tak update at least once a day,rasa mcm tak sah…skrg, mcm tak kisah…huhuhu camne tu…

Mungkin jugek dek kerana bz sgt…dan latest….E-ein jatuh sakit lagi..start with diarrheoa or kata my fren Qas, cherry berry…sudah 3 hari E-ein diarrheoa…skrg ni disusuli dgn demam lak.Sepatutnya aku ke Salak Tinggi today, ada kursus 6 hari kat sana.Esok kena call penganjur kursus lah utk bgtau samada nak postphone atau cancel terus kehadiran aku ni…adeh..nak cite panjang pun rasa tak mood neh…

Blog walking pun dah lama tak buat…rindu nak jengah kawan2 ni…

Tentang peserta2 giveaway, aku cuba listkan by malam ni atau pagi esok k….pastu maybe lepas aku aku terus cabut undi pememang atau buat dua2 sekali senarai dgn lucky draw kot…good luck kepada semua ye??!

Leave a Reply

