E-ein’s day out

Semalam(Ahad)aku & Cg Fly bawa E-ein ke Tesco Kulai, saja nak biasakan E-ein kuar jalan2 naik keta ni….Setakat ni,nilah trip E-ein naik kete paling jauh & paling lama.Kena biasakan sebab , raya nanti nak bawak E-ein balik Kota Bharu umah ayah bah & mama tok!Doblas jam dalam kete tu!Wiwaaaa!!Mula -mula E-ein jebik2 macam nak nangis, tapi dah dipujuk2 (sampai tertido), alhamdulillah ok…Heh jom tengok telatah E-ein bila jalan2..


Muke blur dalam kete..nak gi mane ni mama?


Yeay naik stroller (Ultraboboys punye nih!Thanks to my sister Ultramama!)

Mak ucu nye E-ein sudah tangkap cintan dgn legging Stylobubble, asyik nk pakai legging ni jek kalo kuar!Mummy Qis, kalau pun tak menang Contest Si Comel Cilik, agak2 leh jadik duta Stylobubble tak?hehehe


Hehe..aku nak posing gak dengan anakanda…


Mak ucu kalau bab berposing..tak payah diajar2 dah!


Main tangan untuk hilangkan boring….


On the way balik…tido macam tido kat umah jek siap berbedung!

Okeh!E-ein’ s day out –> LULUS!!